Wednesday, August 14, 2013

Teori proses perubahan

Untuk membina modul, seorang trainer perlu memahami tentang proses perubahan seorang manusia dan apakah yang menyebabkan seseorang berubah atau sedia melakukan transformasi diri selepas balik dari program kita. Berikut ialah dua halaman yang saya kutip dari buku Wholeness & Holiness in Education untuk rujukan.



Saya bercadang mengadakan perbincangan ringkas tentang isi buku ini untuk para pendidik dan jurulatih. Jika berminat, sila maklumkan kepada saya di email fazrul.ismail@gmail.com atau tinggalkan email anda di bawah.

4 comments:

  1. Assalam Tuan Fazrul. Terima kasih di atas kesudian Tuam atas kesudian tsb. Emel saya: ra08_raffidah@yahoo.com

    Raffidah Asnawi

    ReplyDelete
  2. Saya bersetuju untuk hadhir Tuan email saya dak4856@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Topik yang menarik,saya harap ada masa terluang untuk menyertainya bersama, Saya mohon info lanjut dari tuan, ini email saya:-razizainon@gmail.com

    ReplyDelete